p148.پرسشنامه کار افرینی اجتماعی عرب . |
pm149.پرسشنامه سبکهای مدیریت مدیریان بازاریابی |
pm150.پرسشنامه اثر بخشی فعالیت های بازاریابی |
pm151.پرسشنامه قابلیتها و مهارتهای لازم برای بازاریابی |
pm152.پرسشنامه وفاداری مشتری Moonkyu(2001) |
pm153.پرسشنامه تعاملات ویژه با مشتریان Charles (1996) |
pm154.پرسشنامه شکایات مشتری(۱۹۹۷) Roger Bennett |
pm155.پرسشنامه مدیریت فروش Artrur(2001) |
pm156.پرسشنامه رضایت شغلی فروشندگان |
pm157.پرسشنامه مذاکرات فروش با خریداران خارجی Mahesh(2004) |
pm158.پرسشنامه رابطه بین فروشنده و مشتری Claire Gillis(1998) |
pm159.پرسشنامه توانایی های ارتباطی فروشندگان Leyland(2000) |
pm160.پرسشنامه نگرش ها در زمینه تبلیغات Nicholas(2005) |
pm161.پرسشنامه رویکردها نسبت به تبلیغات Ali Kanso(2004) |
pm162.پرسشنامه تبلیغات متحرک در شرکتهای چند ملیتی. Shintaro(2005) |
pm163.پرسشنامه نگرش افراد نسبت به تبلیغات Wen Ling Liu(2002) |
pm164.پرسشنامه دلایل توجه به تبلیغات ariel Rita(2006) |
pm165.پرسشنامه برند سازمان Baumgarth(2010) |
pm166.پرسشنامه تصویر برند شرکتهای خصوصی Archna Vahie(2006) |
pm167.پرسشنامه تاثیر تبلیغات بر موفقیت برند Susan(2007) |
pm168.پرسشنامه وفاداری مصرف کننده به برند Douwe(2006) |
pm169.پرسشنامه نگرش ها نسبت به خرید Paitoon(2000) |
pm170.پرسشنامه اقدامات خرید به هنگام Just in Time(2005) |
pm171.پرسشنامه ارزش درک شده خرید. Jason(2005) |
pm172.پرسشنامه نگرش نسبت به خرید Timo Rintamaki(2006) |
pm173.پرسشنامه خرید کالاهای وارداتی که مد هستند Irene Kamenidou(2007) |
pm174.پرسشنامه تعاملات بین خریداران و عرضه کنندگان Donna Blancero(1997) |
pm175.پرسشنامه خرید از اینترنت Mehdi Ghazisaeedi(2007) |
pm176.پرسشنامه کیفیت خدمات مربوط به سفارشات و دریافت کالا Kode Ruyter(1996) |
pm177.پرسشنامه مسائل مربوط به صادرات Olav Jull(2002) |
pm178.پرسشنامه قرابت فرهنگی و بازارهای خارجی Jonathan S.Swift(1999) |
pm179.پرسشنامه استفاده از دانش و اطلاعات در صادرات Kjell Toften(2005) |
pm180.پرسشنامه روابط وارد کنندگان با صادرکنندگان culture |
pm181.پرسشنامه خدمات ارائه شده به صادرکنندگان John N.Pearson(1999) |
pm182.پرسشنامه موانع ورود به بازارهای صنعتی Fahri Karakaya(2002) |
pm183.پرسشنامه ارزیابی بازارهای بین المللی Van R. Wood(2000) |
pm184.پرسشنامه حوزه های بازاریابی و توسعه به لحاظ مدیریت دانش Jan Chadam (2005) |
pm185.پرسشنامه بازارهای ارگانیک Susanne Padel |
pm186.پرسشنامه گرایش بازار (۲۰۰۶) Tomaz Kolar |
pm187.پرسشنامه بازاریابی Roger Bennett(2005) |
pm188.پرسشنامه گرایش به بازار Nora Lado(1998) |
pm189.پرسشنامه گرایش بازار Alper ozer(2006) |
pm190.پرسشنامه فعالیت های بازاریابی Felix(2000) |
pm191.پرسشنامه عدم اطمینان بازاریابی William E.Youngdahl(1996) |
pm192.پرسشنامه رضایت از قیمت. Kurt Matzler |
pm193.پرسشنامه رویکردهای رابطه ای در بازاریابی Roger Bennett(2005) |
pm194.پرسشنامه قابلیت ها و مهارت های لازم برای بازاریابی |
pm195.پرسشنامه اثربخشی فعالیت های بازاریابی Philip Kotler(2006) |
pm197.پرسشنامه ابعاد دانش بازار در توسعه کالاهای جدید Tiger Li, S(1999) |
pm198.پرسشنامه توسعه استراتژی بازاریابی Edwards (2000) |